Od 1 lipca 2021 r. zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 15 czerwca 2021 r.
w sprawie szczegółowych warunków realizacji rządowego programu "Dobry start" (100Dz.U. 2021 poz. 1092)realizacją Rządowego Programu Dobry Start „300 +” począwszy od ustalenia prawa do świadczenia „Dobry start” z tytułu rozpoczęcia roku szkolnego 2021/2022 będzie zajmował się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Co się zmienia?
Składanie wniosków będzie odbywać się tylko w formie elektronicznej, a obsługą w pełni zautomatyzowanego procesu zajmie się Zakład Ubezpieczeń Społecznych.
Jak składać wniosek od 1 lipca 2021 r.?
Wszyscy rodzice od 1 lipca mogą, tak jak w ubiegłych latach, składać wnioski online:
- przez Portal Informacyjno-Usługowy Emp@tia
- przez bankowość elektroniczną
- przez Portal PUE ZUS
Wnioski należy składać do 30 listopada.
Więcej informacji na stronie Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej.