W związku z podjętą uchwałą Nr XXII.224.2020 Rady Miejskiej w Halinowie z dnia 27 lipca 2020 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia zmiany nr 2 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Halinów w zakresie ustaleń tekstowych poprzez:
- Zmianę zapisów obejmujących „Wytyczne do planów miejscowych – kierunki i wskaźniki dotyczące zagospodarowania oraz użytkowania terenów”;
- Dodania zapisów zawierających interpretację wybranych ustaleń Studium, jako wytycznych do planów miejscowych;
- Zmianę lub dodanie zapisów, których zakres powiązany będzie lub będzie wynikał ze zmian wprowadzonych w oparciu o ust. 1 i 2;
- Zmianę zapisów obejmujących strefy ochrony konserwatorskiej i archeologicznej;
- Dodanie zapisów umożliwiających rozmieszczenie urządzeń wytwarzających energię z odnawialnych źródeł energii o mocy przekraczającej 100 kW, w zakresie urządzeń fotowoltaicznych, a także ich stref ochronnych związanych z ograniczeniami w zabudowie oraz zagospodarowaniu i użytkowaniu terenu;
- Zmianę lub dodanie zapisów w zakresie kierunków rozwoju systemów infrastruktury technicznej.
zainteresowani mogą składać wnioski dotyczące przystąpienia do sporządzenia zmiany studium w terminie do dnia 6 października 2020 r.
Wnioski należy składać do Burmistrza Halinowa z podaniem imienia i nazwiska albo nazwy, adresu zamieszkania albo siedziby oraz oznaczenia nieruchomości, której wniosek dotyczy
- w formie papierowej w Urzędzie Miejskim w Halinowie ul. Spółdzielcza 1, 05-074 Halinów lub na adres urzędu,
- w formie elektronicznej za pomocą środków komunikacji elektronicznej – poczty elektronicznej na adres: halinow@halinow.pl
- w formie elektronicznej za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym albo podpisem osobistym.
Obwieszczenie Burmistrza Halinowa z dnia 7 września 2020 r. o przystąpieniu do sporządzenia zmiany nr 2 Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego gminy Halinów - kliknij tutaj